Виготовлення буклетів на замовлення, поліграфія у Дніпрі.

Виготовлення буклетів – це широка область поліграфічної продукції, яка надрукована на паперових носіях високої поліграфічної якості та містить перелік рекламованих товарів та послуг з їх описом. Буклети можуть бути різних форматів, але мати спільні характерні риси, наприклад, кількість бігів або взаємопов’язану з ними багатосмуговість. Сучасні буклети – це вдале поєднання стилю оформлення, змісту та якості. В оформленні рекламних буклетів абсолютно точно не повинно бути зайвої інформації. Сенс рекламних буклетів — донести до потенційних покупців якнайбільше корисної інформації.

Розробка та друк буклетів: дизайн

Буклети обов’язково мають бути рекламною продукцією. Дизайнери та маркетологи знають, у яких ситуаціях який саме дизайн буде ефективнішим. Це може бути демонстрація новинок вашої продукції чи послуг або просто нагадування про вашу компанію. В даний час можна зустріти безліч яскравих і стильних варіацій буклетів. Зацікавити споживача, “переконати” прочитати весь текст рекламного буклету і “змусити” запам’ятати щось із нього – нелегке завдання, яке вимагає наявності хорошого рекламного досвіду, а також інтуїції та везіння. Хороші маркетологи повинні сформулювати завдання простою та доступною мовою, та визначити цільову аудиторію вашої рекламної компанії. Рекламна інформація має бути цікавою та корисною для потенційного клієнта.

Друк буклетів: ціна

Ціни на поліграфію у Дніпропетровську дивіться у відповідних розділах.

Евробуклет size 210×99 мм (розкладений вигляд А4 297х210 мм)

Цифровий друк
120 г/м2 300 г/м2
100 шт. 3500 грн. 4500 грн.
300 шт. 8000 грн. 9000 грн.

Двосторонній друк 4+4, папір матовий, 2 фальці

Офсетний друк
  1000 шт.
90 г/м2 2500 грн.
130 г/м2 2600 грн.
150 г/м2 2800 грн.
170 г/м2 3000 грн.
250 г/м2 4500 грн.
300 г/м2 5000 грн.
350 г/м2 6000 грн.
350 г/м2 лак або ламінація глянець з одного боку 7500 грн.
350 г/м2 ламінація глянець двостороння 8500 грн.
350 г/м2 гібридний лак з одного боку 9500 грн.
350 г/м2 матова ламінація з двох сторін 9000 грн.

Двосторонній друк 4+4, папір крейдований, 2 фальці або біга.
Щоб уникнути нерівностей, заломів та дрібних тріщин на надрукованій продукції застосовується БІГІВКА (канавка для згину).
Фальцювання (згинання виробу) застосовується при друкуванні на папері щільності від 80г/м2 до 130г/м2.
Бігування (канавка для згину) застосовується при друкуванні на папері щільності від 170г/м2 і більше.

 evrob


Минибуклет size 
210×100 мм (розкладений вигляд 210х200 мм)

Офсетний друк
  1000 шт.
90 г/м2 1300 грн.
115 г/м2 1400 грн.
130 г/м2 1500 грн.
150 г/м2 1700 грн.
170 г/м2 2200 грн.
250 г/м2 3000 грн.
300 г/м2 3500 грн.
350 г/м2 4000 грн.
350 г/м2 лак або ламінація глянець з одного боку 4500 грн.
350 г/м2  ламінація глянець двостороння 5000 грн.
350 г/м2 гібридний лак з одного боку 6000 грн.
350 г/м2 матова ламінація з двох сторін 5800 грн.

Двосторонній друк 4+4, папір крейдований, 1 фальц

Буклет А5 size 210×148 мм (розкладений вигляд А4 210х297 мм)

Цифровий друк
120 г/м2 300 г/м2
100 шт. 3500 грн. 4500 грн.
300 шт. 8000 грн. 9000 грн.

Двосторонній друк 4+4, папір крейдований 150 або 300 г/м2, 1 фальц

 

Офсетний друк
1000 шт.
90 г/м2 2200 грн.
115 г/м2 2300 грн.
130 г/м2 2500 грн.
150 г/м2 2800 грн.
170 г/м2 3200 грн.
250 г/м2 4200 грн.
300 г/м2 4500 грн.
350 г/м2 5000 грн.
350 г/м2 лак або ламінація глянець з одного боку 6000 грн.
350 г/м2  ламінація глянець двостороння 6500 грн.
350 г/м2 гібридний лак з одного боку 9000 грн.
350 г/м2 матова ламінація з двох сторін 8000 грн.

Двосторонній друк 4+4, папір крейдований 1 фальц

 A5

 

 

Буклет А4 size 210×297 мм (розкладений вигляд А3 420х297 мм)

Цифровий друк
120 г/м2 300 г/м2
100 шт. 5000 грн. 6000 грн.
300 шт. 11000 грн. 12000 грн.

Двосторонній друк 4+4, папір крейдований, 1 фальц

 

Офсетний друк
  1000 шт.
90 г/м2 3800 грн.
130 г/м2 4000 грн.
150 г/м2 4200 грн.
170 г/м2 4600 грн.
250 г/м2 5500 грн.
300 г/м2 9000 грн.
350 г/м2 9500 грн.
350 г/м2 лак або ламінація глянець з одного боку 10500 грн.
350 г/м2  ламінація глянець двостороння 13500 грн.
350 г/м2 гібридний лак з одного боку 15000 грн.
350 г/м2 матова ламінація з двох сторін 14000 грн.

 Двосторонній друк 4+4, 1 фальц

Дизайн буклетів та підготовка до друку

Як правило, рекламні компанії використовують влучні та лаконічні слогани та яскравий образотворчий ряд. Чітке формулювання завдання дозволяє визначити цільову аудиторію, формат буклету, стиль викладу, оформлення та способи розповсюдження рекламних буклетів. Необхідно приділити максимум уваги на взаємозв’язок рекламних слоганів та вмісту вашого буклету, чи відповідатимуть вони один одному, і чи досить легко вони сприймаються? Якщо всі ці деталі добре продумані: тексти доступні для розуміння, слогани, що запам’ятовуються, то у ваших руках буде відмінна рекламна продукція. Але без професійно продуманого дизайну рекламні буклети не будуть ефектними.

Після того, як визначено цілі та завдання рекламного буклету, необхідно зайнятися розміщенням текстової та графічної інформації. У структурі буклетів є три основні складові, такі як візуальне оформлення, рекламне повідомлення та контактна інформація. У процесі розробки всі зазначені вище складові розташовуються у певному пріоритетному порядку, але якихось обмежень немає. Кожен буклет індивідуально розробляється під конкретні потреби клієнта. Щоб не відволікати увагу потенційного клієнта на різні дрібниці і сконцентрувати його увагу на сприйнятті корисної рекламної інформації, не варто надмірно навантажувати вміст буклетів важкою графічною інформацією та дрібними деталями, але й зводити дизайн до мінімуму теж небажано.

Оформлення буклетів

Слоган і контактну інформацію можна подати строкато і помітно, оскільки їхнє смислове навантаження на сторінці буклету не повинно мати пріоритет над рекламним повідомленням. Як та інші види поліграфічної рекламної продукції, буклети бувають різних розмірів (форматів). Як правило, формат готової продукції вирішує замовник у момент розробки макету. Єдиного оптимального варіанта немає, тут необхідно розглядати кожен конкретний випадок. Багатосмуговий формат добре підійде для тих випадків, коли необхідно подати складно-структурну інформацію, наприклад для рекламного каталогу. Але незалежно від вибору формату рекламного буклету, варто пам’ятати про те, що графічне оформлення, рекламна інформація та формат буклету – це одне ціле.